1500x1000_JoM_logo

Visual identity voor campagne 

Voor Respo International mocht Studio Angelique Fokker een campagne visualiseren. Passend bij de huisstijl van Respo International, maar wel met een eigen identiteit.

Respo International is een organisatie die zich richt op de ontwikkeling en uitvoering van beweeg- en sportprogramma’s voor mensen met een handicap in ontwikkelingslanden.

We gingen aan de slag met een logo, slogan, ondersteundende en promotionele kleding en diverse communicatie uitingen.

De slogan van Respo International ‘Joy of Movement’ duidt op het plezier dat bewegen geeft. Dat is nuttig en belangrijk, maar in beweging komen is ook noodzaak. Het geeft mensen met een handicap de aanzet tot bewegingsvrijheid, onafhankelijkheid, zelfstandigheid, autonomie en contact met de maatschappij.

Het was een Joy om de foto's te ontvangen waarin het logo met grote trots door mensen werd gedragen of zelfs op de muren geschilderd door kinderen. Het resultaat was dat er veel aandacht voor het programma was en mensen met een handicap uit de schaduw traden en contact kregen met hun omgeving. What design can do....

Opdrachtgever : Respo International

Joy of Movement, schoolkinderen verbinden door spel en plezier
t-shirt ontwerp
krant
polo model ontwerp
vaantjes in mini t-shirt vorm